Ska installera ett enmans bubbelbadkar. Funderar på att köpa till underhållsvärme, men är det värt det? Vad säger ni som har bubbelbadkar?
 
Om du inte vill fylla på varmvatten när du badar så är det bra med underhållsvärme, men se till att den inte är för "svag" så att den verkligen gör sitt jobb.
 
Om du inte badar extremt länge så tycker jag det är onödigt. Jag har ingen underhållsvärme där jag bor nu och hade det inte i förra huset heller, och har aldrig saknat det.
 
Håller inte riktigt med Bemmbe. Om man använder bubblet så försvinner det ganska mycket värme ut i luften och badar man 30 min så har det definitivt blivit kallt i mitt badkar om jag inte använder mitt underhållsvärmare.
 
Jag har inte kunnat använda min värmare då jag inte har ström nog fram. Har inte saknat den så mycket. Visst den gången man badar typ 30-40 minuter blir det att toppa på med lite varmvatten men jag har inga problem med det. Har man sedan varmvattnet från en billigare uppvärmning än EL så kan det ju vara en fördel att ta varmvattnet. För min del blev det värmare för att det ingick i paketet och skulle inte bli billigare om den skulle bort. Så hur stor är prisskillnaden? Är ju näst intill omöjligt att montera i efterhand om man ångrar sig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.