Hej,

Tänkte kolla om någon vet om Gekås säljer några vettiga verktyg, tex kap o gersåg eller skruvdragare?

/Ola
 
De har ett litet sortiment Ryobi och B&D när det kommer till elverktyg, har dock inte sett nån kap&gersåg. Annars finns ett ok sortiment med handverktyg typ Bahco sågar, skruvmejslar etc... och en hel del billiga no-name grejer.
 
Små skruvdragare av märke hitachi, blå bosch vinkelslip har jag för mig.
 
T
Hultafors MST 180 för 1295 kr!
 
Tackar för svaren!
 
Akta dig för de billiga måttbanden, Köpte ett 2m dito för 9.90 kr. En dm var inte 1 dm utan något kortare. Alla dm var av olika längd och 1 m var definitivt inte 1 m. Kastades i skräpbingen efter första användandet. Turligt nog hade jag precis innan mätt samma mått med tumstocken och det stämde inte alls. Köpte därefter ett Hultafors måttband med angiven tolerans.
 
raveper skrev:
Små skruvdragare av märke hitachi, blå bosch vinkelslip har jag för mig.
Vart gömde de dessa?
Sist frugan släpade mig dit i somras så letade jag efter en liten skruvdragare men hittade bara en B&D... nej tack.
 
se där ja!
 
H
Se bara upp med priserna allt är inte billigt.
 
Jag handlade lite bacho verktyg för några år sen på gekås och det var inte billigare än nån annanstans.
 
Jo jag vet, försöker alltid hålla koll på priserna men ibland falerar det.

/Ola
 
Ställer samma fråga, vet att tråden är gammal. Någon som vart till Gekås något nyligen och gjort några kap?
 
Inga kap. Det enda som ens lockat lite måste varit Set med tre plåtsaxar från Stanley om jag inte minns fel. Bahco verktygen är inte billiga iaf.
 
Såg du några kap och gersågar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.