Hej

Behöver tips på någon firma som kan renovera vår tvättstuga.

Anlitar man en firma som utför allt, (brunnbyte, golvbyte, tapetsering, installerar kran, tvättmaskin/torktumlare eller man ska anlita 4 olika) Har ingen erfarenhet av detta..
Men vänder man sig till snickaren, golvläggaren eller vvs;aren...:blushing:

Tacksam för svar.
 
Vid renovering av vår tvättstuga valde vi att anlita en snickarfirma som erbjöd sig att engagera övriga hantverkare: VVS-are, målare, plattläggare och elektriker. Arbetena gjordes på löpande räkning och varje firma fakturerade oss separat. Vet inte om det hade blivit billigare om vi själva hade beställt dessa arbeten, men allt löpte väldigt snabbt och friktionsfritt. Det är ju värt en del.
 
Tack för svaret, ja, visst kan man anlita alla olika men det känns som det är svårt att parera så att tider osv stämmer överens med varandra. Därför vill jag anlita en som samordnar allt i alla fall.
Inga andra tips på någon specifik firma? Det finns ju en uppsjö av alla olika men man läser ju också ofta om de som blir lurade eller missnöjda på olika sätt därför vet jag inte ens vem jag ska vända mig till.
 
I vårt fall var det en försäkringsskada i botten. Försäkringsbolaget tipsade oss om den samordnande firman.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.