Denna droppe kommer upp nu när man ska tvätta. Skulle köra tredje tvätten igår när denna kommer när jag skulle sätta på maskinen. Kollade handboken, droppen ligger emellan doseringsalternativ. Men hittar inte nånstans vad den betyder. Det är en cylinda fta 5896, endast 3 månader gammal. Skärmdump av handbok för tvättmaskin med markerad ikon som föreställer en droppe mellan doseringssymboler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Claes Sörmland
Den där blomlika symbolen brukar betyda flytande tvättmedel så troligen vill maskinen att du fyller på det.
 
Den till vänster är flytande tvättmedel och den till höger är sköljmedel. Droppe i mitte vete tusan vad det är
 
  • Gilla
Claes Sörmland
  • Laddar…
A
det är ju en ARCELIK 7163541800 från turkiet
men mer än så kan jag inte hitta
 
electroluxaren skrev:
det är ju en ARCELIK 7163541800 från turkiet
men mer än så kan jag inte hitta
Vad menar du
 
A
jag ser var maskinen är tillverkad men ingen information om denna droppe
 
electroluxaren skrev:
jag ser var maskinen är tillverkad men ingen information om denna droppe
Vad sjutton kan det betyda då?
 
A
har du samma program som innan?
med tanke på placeringen av droppen kanske det kan betyda att detta program går att köra med pulver tvättmedel eller tvärt om
 
electroluxaren skrev:
har du samma program som innan?
med tanke på placeringen av droppen kanske det kan betyda att detta program går att köra med pulver tvättmedel eller tvärt om
Japp, så kanske det är? Får bli att ringa cylinda support imorgon har förhoppningsvis så får man hjälp där
 
A
hoppas kostar inget
 
electroluxaren skrev:
hoppas kostar inget
Det räknar jag kallt med att det inte gör. Köpte maskinen för 3 månader sen och har 5 års garanti
 
A
jo men att hoppas att kundtjänst vet något....
 
Tvättmedelsfack i tvättmaskin med symboler för flytande tvättmedel och sköljmedel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Samma droppe verkar finnas i tvättmedelsfacket, kanske är en indikering på att det behöver fyllas på flytande tvättmedel eller något med autodoseringen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.