Inte lätt det här med att försöka hitta någon smart och snygg lösning som förvaring vid tv´n. Har äntligen inhandlad oss en Lcd tv som jag gärna skulle vilja ha på väggen.
Men sen kommer ju alla tillbehör som boxer, dvd-video och X'boxen + en massa dvd filmer och spelkonsoller.
Tycker att det är snyggt med bara en enkel hylla under med apparaterna på, men då saknas nånstans att lägga/dölja resten. Hur har ni löst det?
Var hittar man snygga kabelskydd där man kan dölja sladdar?

Var hos en släkting i somras som hade byggt in allting i väggen, dom hade en klädgarderob/rum bakom....önskar jag också kunde lösa det på liknande sätt, det var himla snyggt!!

Vill gärna se lite bilder på era tv-lösningar!!
 
Ok, tack för era svar! Önskar iaf att få se lite fler bilder på bra lösningar!!

Gärna om det finns någon som har lite "New England" stil i vardagsrummet och har hittat en snygg lösning på tv-förvaring....

Hittade den här bilden, den tyckte jag faktiskt om! Tror dock inte att ek passar i vårat hem.
Kanske skulle försöka sig på att bygga ihop ngt liknande....
 
  • tvbänk1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag skulle vilja slå ett slag för en tillverkare som heter Spectral. Köpte min bänk från Reference audio och fick den hemkörd. Kanonsnygg design och speciabyggda för lite tyngre hemmabio och hifi produkter.

post-18215-1220392074.gif
 
Håller med om att det är snyggare om inga kablar syns.

Istället för att försöka bygga in rör i väggen så kan ju ett alternativ också vara att regla upp på väggen och på så sätt "bygga ut" väggen bakom tvn. Kanske 2 meter brett eller så. Då går det att dölja kablar i rör som man bygger in samt att montera kortlingar där det behövs.

Regla upp med 45x45, på med gips och tapetsera.

Har för mig att jag såg detta i något inredningsprogram ganska nyligen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.