Finns juh hur mycket som helst om man skall ha nått som är 170cm eller bredare!

MEN nu har jag ont om plats, och får in en som kanske är 140 cm, beroende på hur den ser ut!

Antingen vägghängd eller ståendes på golvet. Färgen spelar mindre roll då jag kan måla/lacka den om det behövs och designen i övrigt är rätt! (Dock är det en plus om den är rätt färg från början, har tänkt i banan vit-blank men som sagt hänger inte upp mig på det!)

Vill ha den ca 50 cm djup (KANSKE kan funka med 45 cm), 60 cm känns lite för djup (annars hade jag byggt nått av Ikeas köks-skåp troligen)!

Nu till "designen", vill ha den så att i mitten är det "öppet" med hyllor, minst ca 43 cm brett där jag kan ha elektronik och grejer. Vill ha dem synliga! På sidorna vill jag ha lådor eller skåpluckor (så man kan stoppa undan lite grejer), dessa behöver inte vara lika breda som mitten"facket".

Bifogar en snabb skiss på hur jag ungefär vill ha det!
(Och skit i proportioner osv, är bara ett ungefärligt upplägg hur jag vill ha den)


/Jocce
 
  • post-111449-1205671348.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
austlich skrev:
Vid en snabb koll på ikea är detta [länk] det enda jag hittar som stämmer med designen.


Tyvärr inte så snygg, men den är uppbyggd på rätt sätt (fast vill helst inte ha glasrutor i dörrarna)


/Jocce
 
Åk till byggmax ! shoppa loss och gå lös med verktygslådan hemma :D Precis åp millimetern som DU vill ha det...
 
mike_the_pipe skrev:
Åk till byggmax ! shoppa loss och gå lös med verktygslådan hemma :D Precis åp millimetern som DU vill ha det...

Jo, det är en variant, dock har jag inte vektygen eller orken att bygga nått snyggt tyvärr :(


/Jocce
 
Hejduk..tig skrev:
Kanske kan denna Azarro på Svenska Hem vara något?
[länk]
Fel uppbyggd...

Om du ser min ritning vill jag alltså inte ha den "tvådelad", utan ett fack i mitten och skåp eller lådor på sidorna...


/Jocce
 
Jocce81 skrev:
Fel uppbyggd...

Om du ser min ritning vill jag alltså inte ha den "tvådelad", utan ett fack i mitten och skåp eller lådor på sidorna...


/Jocce
Jag tog dig på orden --> ungefärlig
Håller ögonen öppna om jag ser nåt tredelat i 120 bredd.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.