Efter lite efterforskningar på området avfuktning och mögelkontroll på vindar hittade jag rätt saker hos LFS, Ljungby Fuktkontroll & Sanering (http://www.lfs-web.se/)

Genom denna inköpsprocess har jag fått lysande bra support från Jerker på LFS, bra information inför köpet och framförallt har Jerker lagt ribban högt när det gäller kundservice och visat det där extra engagemanget i min sak.

När det visade sig att det blev knappt om tid för leveransen tog LFS självmant på sig kostnaden för expressfrakt för att säkerställa att jag skulle få produkterna innan helgen. På lördagkvällen skickade jag också en supportfråga till Jerker via mail - svar kom en timme senare!

/MathiasS
 
  • Gilla
bo h
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Efter lite efterforskningar på området avfuktning och mögelkontroll på vindar hittade jag rätt saker hos LFS, Ljungby Fuktkontroll & Sanering ([länk])

Genom denna inköpsprocess har jag fått lysande bra support från Jerker på LFS, bra information inför köpet och framförallt har Jerker lagt ribban högt när det gäller kundservice och visat det där extra engagemanget i min sak.

När det visade sig att det blev knappt om tid för leveransen tog LFS självmant på sig kostnaden för expressfrakt för att säkerställa att jag skulle få produkterna innan helgen. På lördagkvällen skickade jag också en supportfråga till Jerker via mail - svar kom en timme senare!

/MathiasS
Hej Mathias!
Vi har problem m kondens på vinden som skapar mögel och har tittat runt på deras hemsida. Är väldigt informativ och fyllig, funderar på att köpa Acetec EvoDry PD+ avfuktare. Hur löste du det med installation? Är du ännu nöjd m den produkt du köpt?

Vänligen Emilie
 
Hej, jag köpte en Trygghetsvakten Vind (för +13 år sedan) och den har fungerat utmärkt. Inga mögelproblem sedan dess. Installation gjorde jag själv.
 
  • Gilla
Familjen Akortsu-Persson
  • Laddar…
F Familjen Akortsu-Persson skrev:
Hej Mathias!
Vi har problem m kondens på vinden som skapar mögel och har tittat runt på deras hemsida. Är väldigt informativ och fyllig, funderar på att köpa Acetec EvoDry PD+ avfuktare. Hur löste du det med installation? Är du ännu nöjd m den produkt du köpt?

Vänligen Emilie
Hej! Vilken lösning slog du till på? Hur har den fungerat :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.