Y
Hittade en enkel och minimal skyhylla, rättare sagt skena.

Vad jag funderar på är om risken är stor att skor tar skada av att hänga sådär en längre tid?

horizontal_shoe_rack_700mm_stacked_angle_1.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

http://www.j-me.com/horizontal-shoe-rack-700mm#customer-reviews
 
Skorna får nog mer stryk när de används...;-)
 
Y
Lite orolig att tunna skor kanske viker sig tillslut efter säg flera månader hängandes på sin tåspets.
 
Finns ju smidiga skoskåp som inte tar mycket plats, får du undan skorna dessutom.
 
Men vilken knasig grej, hade själv aldrig köpt den men inte av den anledningen som du nämner utan för att allt som fastnat på skorna som hängs överst riskerar att lossna på skorna som hänger under. Snö, regn, salt, stenar, mördarsniglar... Klart opraktiskt i mitt tycke.
 
Y
Denna tänkte jag mer till garderoben, för långtidsförvaring. Så ingen lera, sniglar eller annat. =)
 
Arbetskängorna med tåhätta bryr sig ju inte, men mina svarta välpolerade skor som används på arbetstid vill man ju inte nypa i näsan sådär.....
 
Jag gillar de zebra-randiga skorna. Följer de med? I storlek 44 då.
 
Hmm..undrar om grabbens skor storlek 52 får plats på dessa skohyllor ??
 
Om 52: orna får plats beror väl mer på bredden på hallen? ;)

Första tanken när jag såg den där skohyllan var; Nu vet jag varför en bulldog ser ut som den gör....
images.jpg
 
.....för att man ska kunna hänga upp den i skohyllan om man tröttnar på att den står å drägglar i köket?
 
  • Gilla
Dalbotant och 2 till
  • Laddar…
Nä, tänkte mer på att det var i en sån där hylla som gud hängde upp den i för avsvalning när den var färdiggräddad. :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.