är de nån som byggt eller har bilder på ett sånt hus?

Jag skulle gärna vilja se bilder både in och utvändigt,för att få mig en uppfattning hur den är i verkligheten.
Va anser ni som tänkt bygga ett enplanshus,för och nackdelar,åsikter?
Eller kanske hus som har liknande modell.

Mvh/Kimppa
 
Finns det någon som har erfarenhet av att bygga skiss no 936 med Trivselhus och kanske dessutom kan delge alternativa planlösningar?
 
Vi håller på att bygga ett 821 som 936 hette under förra året. Vi fick huset rest innan semestern och snickarna håller på att bygga innomhus nu. Vi har gjort en del ändringar som verkar bli bra men vi har ju inte facit ännu eftersom det inte är klart. Vi har bland annat förlängt huset med 1,2m åt köket till. Då fick vi ett större badrum med plats för badkar och plats för ett litet förråd mellan kök och hall där den snea väggen är på originalritningen. Vi fick också en klk i det andra sovrummet på övervåningen bakom VC/dusch. Dessutom har vi förläng/dragit fram väggen mellan vardagsrummet och sovrummet på bottenvåningen så att den sticker ut lite i hallen. Då blir det lite lättare att möblera i vardagsrummet. En del kan kanske tycka att det förstör öppenheten i huset men jag tycker att det känns bra som det ser ut i huset just nu.

Om du vill se hur planlösningen ser ut kan du höra av dig så kan jag fixa den åt dig.

Anders
 
Det hade varit jättebra om du kunde maila över planlösningen till mig.
Tack/Tfwesma
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.