Hej alla!

8nyabilder147.jpg

per
 
vilken fin bild :)

trevlig midsommar på dig =)
 
Hej!

Midsommarblomster minsann.

Ha det bra alla!

Erik E
 
natti nattii....rädd för att ha en lätt huvudvärk i morrn....
 
Mikael_L
Nimajneb har väl knappast vaknat än, men ni andra, har ni någon huvudvärk då. ;)

Då jag missade tråden igår, får jag istället hoppas ni alla hade en trevlig afton igår.
Fina blommor pernitta, hade du dom under kudden inatt? :)
 
Det blev iaf en väldigt blöt midsommar... och då tänker jag inte på det alkoholhaltiga ;)
 
Jag har ingen huvudvärk, tyvärr....

Satt mest här och glodde och hoppades på nya inlägg men det var dåligt med action.
 
men jag har huvudvärk, vet inte om ni som bor i nordligare o blötare delar av landet ska vara glada eller ledsna för att ni inte har ont i knoppen.
 
=0)
 
Redigerat:
Jag trodde att Pernitta hade kommit tillbaka, men det visade sig vara en gammal tråd som väcktes till liv.
 
Jag tyckte väl att jag saknat nåt.
Vars är han?
 
Det var faktiskt han jag ville fråga en grej, men det forumet ar stängt och eftersom jag är ny här, så förstod jag inte hur man skickad meddelanden privat.

Sen förstod jag det, inte hittar inte knappen för att ta bort gamla inlägg.

kort och gott.
Är det någon av er som vet om man kan hyra ett Automatiskt såll?
tänkte sålla grusgången och pernitta hade någon lösning på det men jag förstod den inte.
Sök i "sålla själv" i forumet så hittar ni vad jag menar.

Mvh
Rickard
 
Gårdskarln skrev:
Det var faktiskt han jag ville fråga en grej, men det forumet ar stängt och eftersom jag är ny här, så förstod jag inte hur man skickad meddelanden privat.

Sen förstod jag det, inte hittar inte knappen för att ta bort gamla inlägg.

kort och gott.
Är det någon av er som vet om man kan hyra ett Automatiskt såll?
tänkte sålla grusgången och pernitta hade någon lösning på det men jag förstod den inte.
Sök i "sålla själv" i forumet så hittar ni vad jag menar.

Mvh
Rickard
Jag svarar i sållningstråden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.