Är det sant att fördelen med att lyssna på Spotify utan att surfen drabbas ett minne blott? Detta har varit ett väldigt avgörande skäl att jag valt TRE. Kommer då priset sjunka på de olika abonnemangen? När denna tjänsten försvinner.
 
R
Ja det är sant, fanns väl ingen som trodde det skulle vara gratis för evigt.

Operatörerna betalar för all mängd kapacitet de köper, detta har ju egentligen varit nått man gjort för att nå ut till så många som möjligt för att få de att testa streamning=potentiella kunder.

Alla operatörerna har gjort detta så inte bara TRE.

Skönt att ha obegränsat abonnemang så man slipper tänka på sånt:cool:
 
Lyssnar du mer än 10h om dan?
 
R
A Andy78 skrev:
Lyssnar du mer än 10h om dan?
vad spelar det för roll menar du?
 
R RalleB skrev:
vad spelar det för roll menar du?
Man får välja ett abonnemang efter ens behov.
 
R RalleB skrev:
vad spelar det för roll menar du?
Alla har väl minst flera tiotals GB i månaden nu för tiden? Det räcker och blir över till många timmars lyssnade om dagen.
 
useless useless skrev:
Alla har väl minst flera tiotals GB i månaden nu för tiden? Det räcker och blir över till många timmars lyssnade om dagen.
Då är jag inte inkluderad i alla.
Gör av med ca 1 gb i månaden på min mobil.
Varken lyssnar på musik eller kollar videon.
Som sagt, man väljer utifrån sitt behov.
 
Ok. Jag förtydligar lite då: Alla som har behov av datatjänster har väl abonnemang med flera tiotals GB per månad?
 
useless useless skrev:
Ok. Jag förtydligar lite då: Alla som har behov av datatjänster har väl abonnemang med flera tiotals GB per månad?
Näää, jag har behov av datatjänster och jag klarar mig med marginal på 14 GB/mån. Ungefär samma lika för flera bekanta som är både betydligt yngre OCH mer digitala än farbror Bästerortarn :cool:
 
B Bästerortarn skrev:
Näää, jag har behov av datatjänster och jag klarar mig med marginal på 14 GB/mån. Ungefär samma lika för flera bekanta som är både betydligt yngre OCH mer digitala än farbror Bästerortarn :cool:
Jag har 15gig varje månad och kan spara upp till 30g
Brukar ligga runt 12-14gig.
 
  • Gilla
Bästerortarn
  • Laddar…
Om man inte tillhör dom som binder upp sig i evigheter för att få nån nya flashig mobil "billigt" så brukar jag rekommendera att skaffa en telefon med två sim-platser. Då kan man t.ex. kombinera ett billigt mobilt bredband-abonnemang med mycket/fri data och dessutom byta det efter i takt med att det kommer bättre erbjudanden och ha ett avskalat billigt abonnemang för samtal/sms.

En annan fördel med två dubbla sim/abonnemang i luren är att man är lite säkrare att alltid ha täckning. Om jag hade använt Tre så hade jag garanterat behövt ha ett andra abonnemang från en annan operatör :crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.