Jag fick ett tips här någonstans i forumet om en trapptillverkare i Estland, ARTIKA Trepid www.artika.ee. Hemsidan är snygg och lättöverskådlig. De tillverkar snygga ektrappor och vad jag kan förstå till mycket bra priser. De har bland annat rostfria räcken etc.... Jag har försökt skiva till dem på engelska utan att de svarat, de kanske inte förstår vad vet jag. Är det någon som köpt av detta företaget och isf hur kom ni i kontakt med dem?
 
T-34 skrev:
Du har också [länk]

Har du någon erfarenhet av bolaget?
 
Hur ligger de till prismässigt dessa tillverkare?
 
ingen som handlat därifrån? har ju skitsnygga trappor!
 
läste idag en artikel i Plaza interiör om ett par som hade köpt en grymt snygg trappa från lettland. Massiv ek... 8). Tyvärr ingen uppgift om tillverkare men anledningen till köpet var iaf priset.
 
Har inte handlat från Nordsellers själv men en kompis har låtit dem göra specialritade möbler med gott resultat.
 
Hur blev priset?
 
Hej,

Jag har fått en offert från en av företagen nu och priset på en L- ektrappa med rostfria detaljer ligger på cirka 38 000 SEK
 
Jag vill hålla er informerade hur det går med trapp-an/orna. Deras representant är mycket duktig på engelska och vi förstår varandra mycket bra och jag räknar med att snart kunna lägga en order på det jag önskar.

Kul! Det blir enormt mycket billigare än att köpa i Sverige.
 
C casado skrev:
Jag vill hålla er informerade hur det går med trapp-an/orna. Deras representant är mycket duktig på engelska och vi förstår varandra mycket bra och jag räknar med att snart kunna lägga en order på det jag önskar.
Tja ! Hur gick det med din trappa :) ? Var ni nöjda i 2005 :) ? Har någon annan några färska tips ? Vi har en trångt yta med 80 cm öppning och 250 meter lång trappa behöver vi som är raka. Kollat på https://www.byggera.se/spartrappor.php och deras Gomera trappa som är raka verkar intressant för oss.

Tack för all tips.

mvh
 
C casado skrev:
Jag vill hålla er informerade hur det går med trapp-an/orna. Deras representant är mycket duktig på engelska och vi förstår varandra mycket bra och jag räknar med att snart kunna lägga en order på det jag önskar.

Kul! Det blir enormt mycket billigare än att köpa i Sverige.
Hej, kan jag få kontaktuppgifter till denna säljare? Mvh Samir
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.