Är intresserad av feedback på träkomposit trall fördelar o nackdelar? (de som står på tillverkarnas sidor vet jag om, är mest intresserad av er som haft det ett tag, eran uppfattning av det)

Även bilder på lagd träkomposit trall är av intresse helst privata inga företags bilder dvs?

/Christian
 
Jag skulle oxå vilja ha lite feedback.
 
verkar inte vara många som lagt det på altanen...
ganska nytt i sverige....
är intresserad av komposit ochså...inget underhåll låter bra
 
Svärfar har precis lagt komposit på sin altan och om det ser bra ut om ett år så lägger jag det på min också (i år har jag fullt upp med annat). Jag gillar inte flisor i fötterna!
Hans altan ser dock lite plastig ut, men det kanske är färgvalet som gör det.
 
Fred vom Jupiter skrev:
Svärfar har precis lagt komposit på sin altan och om det ser bra ut om ett år så lägger jag det på min också (i år har jag fullt upp med annat). Jag gillar inte flisor i fötterna!
Hans altan ser dock lite plastig ut, men det kanske är färgvalet som gör det.
Fred ..vilken färg har svärfar...
du kanske kan lägga in nåt foto på altanen:)
 
S
får hoppas träkompositen har blivit bättre.

ett vattenglas på bordskanten kan bränna groppar i trallen
 
Fred vom Jupiter skrev:
Svärfar har precis lagt komposit på sin altan och om det ser bra ut om ett år så lägger jag det på min också (i år har jag fullt upp med annat). Jag gillar inte flisor i fötterna!
Hans altan ser dock lite plastig ut, men det kanske är färgvalet som gör det.
Och vilken tillverkare (återförsäljare) valde han? mvh Christian
 
Korvgubbe
Farsgubben pratade om att lägga någon form av plasttrall, kollade lite i broschyrerna han hade hemma och det såg ju onekligen smutt ut med noll underhåll för ett par pensionärer. Därför är även jag intresserad av "verkliga erfarenheter från verkligheten", hur ser det egentligen ut? Hur är det att gå på? Låter det "plastigt" när högklackade skor går omkring på däcket? Och eftersom det finns en mycket reell risk att jag åker på att lägga däcket, hur är det att arbeta med materialet, svär man 1000 gånger och sen aldrig mer?
 
går att handla träkompositen i kina billigt..
det dom säljer i sverige kommer därifrån...
men risk att man får betala moms och tull då...men ändå säkert billigt jämfört med sverige..
 
Nån som hittat bra leverantör i kina som det påstås här ovan?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.