Hej!

Ni som alla brukar vara så hjälpsamma med allt mellan himmel och jord kanske skulle kunna hjälpa mig även med denna något ovanliga förfrågan :). Finns det inte några söta tjejer kvar därute som är intresserade av att iallafall delvis bo på landet, pyssla i trädgården, matlagning, byggnadsvård, hästar och allt sånt där. Själv slits jag mellan det och staden, karriären, clubbar, restauranger etc. Det är ju inget större problem att hitta dejter i stan men det är just blandningen jag är ute efter och som jag har väldigt svårt att hitta.

Är 30 år, bra jobb, välutbildad med en liten gård på 40 ha med skog, åkrar och potential för hästar eller andra djur. Bor i Linköping och gården ligger ett par mil söder om stan. Finns det kanske någon som brukar besöka forumet eller känner någon söt tjej som är sådär 25-30 med ovanstående intressen så skicka ett pm så kanske vi kan ta en fika och drömma lite om vad som skulle kunna bli ;) Älskar att pyssla där ute men det blir ofta lite långtråkigt när man inte har någon att dela det med :)

Wish me luck ;)

//MrE
 
Lägg med senast taxerade inkomst och utdrag ur förmögenhetsregistret och så letar du på www.familjeliv.se

....:)
 
Håna mig du bara ;). Jag har ju fått ett PM :)

//MrE
 
Jag böjer mig o gratulerar!
 
Är mest förvånad och glad över att det fungerade. Nu får vi se vad resultatet faktiskt blir :).

Hobbybonde söker fru? Några fler som vill hänga på idén så har vi snart en egen liten såpa. :D

/MrE
 
Jätteroligt att det funkade!

Sedan vill jag påminna om att ämnen vi diskuterar här ska ha med bygge och renovering att göra. Nu hade du ju ett stort husintresse och sökte en likasinnad, så då kunde det vara hänt :)
 
"Övriga diskussioner" måste väl tillåta något friare ramar? Dessutom så måste du ju se det som en investering eftersom jag kommer att få mer fart om jag får hjälp och således kommer att bidra med mer här :D

Mja, om det "fungerade" återstår väl att se. Hoppas kan man ju iallfall :p

/MrE
 
Nej, vi har sagt att allt på Byggahus.se ska vara husrelaterat, även diskussioner under "Övrigt". Sedan har vi ju en ganska generös tolkning av vad som kan anses husrelaterat.
 
Marlene Eskilsson skrev:
Nej, vi har sagt att allt på Byggahus.se ska vara husrelaterat, även diskussioner under "Övrigt". Sedan har vi ju en ganska generös tolkning av vad som kan anses husrelaterat.
Men det heter ju:
hus-tru
hus-fru
ev. hus-hållerska
:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.