Hejsan har sett att någon kökstillverkare har lådor/dörrar där man bara touchar till låda/dörr så åker den upp.... vart kan man köpa dessa "beslag" man har på lådorna tänkte försöka mig på att bygga någon typ av sopsortering i ett köksskåp som man bara kan knuffa till med foten så den åker ut ur skåpet så man kommer åt bättre....

Tack på förhand
 
Theofils i Malmö har dom och det går att beställa genom dom med. Men ett tips skaffa inte sånna om du har småbarn.
 
...eller hund !!

Det verkar jättesmidigt men de flesta jag hört har tröttnat ganska snabbt.
 
Ok nä inga små barn än i alla fall! Men långt till malmö har dom webshop och i så fall vad heter saken jag söker?
 
Kanske fräkt, men varför.
 
Det är väl den här videon ni tänker på? Lite roligt är det allt. Kan tänka mig att föräldrarna antingen får ett nervöst sammanbrott eller installerar en huvudbrytare :D

http://www.youtube.com/watch?v=9Wa86dUsTUM
 
Sorry den missledande rubriken, söker alltså inte så att jag kan knuffa till dörrlucka eller låda utan skall bygga en låda som skall vara inne i ett skåp, allt för min lata sida. Alltså på utsidan vanligt kökskåp med dörr, och när jag öppnar dörren en "låda" på botten som man kan stöta till så den kommer ut på skenor innehållande sopsortering allt för att slippa böja mig och kladda inne i skåp.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.