Vi är två killar som läser till Designingenjör på Högskolan i Skövde.
Vi håller på med vårt examensarbete inom integrerad produktutveckling. Vårt projekt är att utveckla funktion och utseende på torkskåp. Om du äger ett torkskåp och har 5 minuter över skulle vi bli glada om du fyllde i en enkät.

Enkäten finns på: www.kilstam.se/forstudie/privatpersoner.htm


Tack på förhand!

// Dan & David
 
Hmmm.... nu har jag försökt fylla i den där enkäten två ggr. både igår kväll och alldeles nyss och det blir bara felmeddelande när man ska skicka den >:(

Har provskickat den sas. "icke ifylld" 2 ggr. och det funkar men inte om jag fyller i den samt skriver i kommentarer ???

Dessutom kunde ni kanske klistra in länken i ert inlägg så man kommer rätt direkt.
Vill ni ha många svar så gör det så enkelt som möjligt för dem som ska fylla i ;).

//Christina.
 
Konstigt... det fungerade när jag fyllde i. Hade kanske tur!
 
Ledsen, men jag får också bara felmeddelanden.
Skickar ett mail direkt till er.
 
Funkade för mig!
 
funkade för mig också. :)
 
och mig mig mig :D
 
Ännu ett OK bidrag....
 
Men vad i herrans namn gör jag för fel då ???
Funkade inte nu heller, kommer bara upp ett felmeddelande om "Internt serverfel", vad betyder det??
Är det hos mig det är fel??

//Christina.
 
Det är väl något med brandväggen eller något sånt tjafs.

Stäng av brandväggen en stund och försök igen.

Funkade för mig med ZoneAlarm.


"Windowsbrandväggen" kanske är extra kinkig.

//KoW
 
Hmmm...ja det kanske är så det är, men då får den där enkäten vara för min del, om jag börjar mackla med brandväggar o.dyl då får jag väl aldrig tillbaka dem där de ska vara efteråt ;)
Tack för svaret.

//Christina.
 
Kanske inte är värt besväret att riva brandväggen för en torksskåpsenkät för ett par studenter ;)
 
Calle Anka skrev:
Kanske inte är värt besväret att riva brandväggen för en torksskåpsenkät för ett par studenter  ;)
Näe... sannerligen inte, speciellt inte då den där brandväggen knappast låter sig återinsättas av mig lika enkelt ;) ;)

//Christina.
 
vassegoa ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.