Hej! Vi är en barnfamilj som söker en tomt i Bohuslän, och då främst på Tjörn eller Orust, där det finns möjlighet att bygga fritidsställe inom 5-10 år. Krav är att det skall vara så nära vattnet som möjligt i alla fall havsutsikt samt gångavstånd till bad o brygga.

Någon som äger mark eller känner någon som kan tänka sig stycka av en bit? Antar att det mesta hamnar på hemnet men tycker inte det finns så värst många bra tomter till salu där.

Mottager gärna tips på andra sätt att hitta sin drömtomt!

/Daniel
 
D
Finns ju massvis på Hemnet som uppfyller dina krav, såvitt jag kan se. Så det måste vara något mer krav, som gör att du söker något som inte redan är annonserat där? Jag tror jag ev. vet ett par tomter på en ö med VV-färjeförbindelse i närheten av Göteborg för runt 1milj som uppfyller dina krav. Kan ev. vara sålda, men jag tvivlar...
 
Tack för ditt svar! Visst finns det massvis med tomter men inte hittat det perfekta. Kan inte säga exakt vad det är som saknas :) Den rätta känslan måste infinna sig! Sen är ju givetvis priset en fråga också som kanske ställer till det ibland.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.