Efter monteringen av toastolen efter renovering vi använder samma upptäcker jag tre längs gående sprickor lodräta. Skulle de kunnat funnits där innan utan att röris brydde sig eller något som blev ihop med monteringen. Sedan så användes vit silikon till halva och genomskinlig till andra halvan.
 
B
Okej... Och din fråga är...?
 
B BSOD skrev:
Okej... Och din fråga är...?
Ursäkta är det normalt att man inte nämner att det är sprickor? Kan sprickor komma vid montering? Vanligt med olika silikon.?
 
Vit hink med blå märken på kakelgolv, sociala medier-skärmdump med kommentarer och reaktioner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
BirgitS
M MiaSthlm skrev:
Vanligt med olika silikon.?
Absolut inte!
Reklamera.
 
  • Gilla
yonna och 2 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Absolut inte!
Reklamera.
Vi har inte fått sista fakturan 😁
 
BirgitS
Det spelar ju ingen roll för det går ju bra att påpeka fel både innan och efter den har kommit, men normalt är det väl bättre att göra det så fort som möjligt.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Det spelar ju ingen roll för det går ju bra att påpeka fel både innan och efter den har kommit, men normalt är det väl bättre att göra det så fort som möjligt.
Men nu sa inget varken före eller efter
 
B
De där sprickorna har antingen uppstått vid montage eller var där innan montage. Det känns inte fackmannamässigt att montera en skadad produkt oavsett. Har ni köpt toastolen själva? Här borde installatören sagt till kan jag tycka om ni köpt toastolen, och har han själv köpt den så borde den aldrig installerats.

Silikonet borde ju vara samma typ hela vägen, även här är det inte fackmannamässigt att ha olika produkter. Upplösningen är ju inte den bästa, men jag tycker inte det der så snyggt applicerat heller.

Bara att klaga, hu förr desto bättre
 
  • Gilla
MiaSthlm och 1 till
  • Laddar…
kulle
Vänta inte att reklamera, ju längre tiden går desto fler frågetecken dyker upp att ni själva skadat den eller någon annan hantverkare på besök skadat den.
alltid reklamera så fort som möjligt
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.