sannolikt har någon i familjen råkat spola ned en sådan doftsak i plast som man hänger på sidan av kanten på toastolen. Jag har försökt spola i ett dygn och fått ned det värsta men insåg sedan vad som sannolikt hänt. Började då att försöka ”gräva” men inget annat än papper och annat otrevligt. Vad kan jag göra för att den där ganskavstora saken inte ska åka ännu längre ned men stoppa allt annat? /Maja
 
Karlia
Handske, plocka ut allt. I värsta fall lossa toastolen.
 
  • Gilla
Maja70
  • Laddar…
A
M Maja70 skrev:
sannolikt har någon i familjen råkat spola ned en sådan doftsak i plast som man hänger på sidan av kanten på toastolen. Jag har försökt spola i ett dygn och fått ned det värsta men insåg sedan vad som sannolikt hänt. Började då att försöka ”gräva” men inget annat än papper och annat otrevligt. Vad kan jag göra för att den där ganskavstora saken inte ska åka ännu längre ned men stoppa allt annat? /Maja
ståltråd modell grövre..
böja till en krok och börja fiska...
 
  • Gilla
Maja70
  • Laddar…
Karlia Karlia skrev:
Handske, plocka ut allt. I värsta fall lossa toastolen.
Ok tack provade man kom inte åt mer, kan man så att säga tömma på vatten och annat med en mugg?
 
  • Gilla
mephisto73
  • Laddar…
Maskintok skrev:
ståltråd modell grövre..
böja till en krok och börja fiska...
Tack, provar det med mask på ansiktet. Någon hann gå innan
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
A
M Maja70 skrev:
Ok tack provade man kom inte åt mer, kan man så att säga tömma på vatten och annat med en mugg?
Jo då det går till viss del..
Även trasa... (y)
 
  • Gilla
Maja70
  • Laddar…
A
M Maja70 skrev:
Tack, provar det med mask på ansiktet. Någon hann gå innan
lärde mig när jag fick barn för 3 gången att köpa en fiberoptik kamera... För att kunna leta efter saker... Som detta till exempel...
 
Maskintok skrev:
lärde mig när jag fick barn för 3 gången att köpa en fiberoptik kamera... För att kunna leta efter saker... Som detta till exempel...
Hur lång är "sladden" till kameran?
Funderar själv på att köpa en såndär 5/10m men dels undrar man om de håller för tex avlopp och dels hur styva de är & klarar böjar...
 
A
M MrDizzy skrev:
Hur lång är "sladden" till kameran?
Funderar själv på att köpa en såndär 5/10m men dels undrar man om de håller för tex avlopp och dels hur styva de är & klarar böjar...
Köpte min på biltema..
runt 2m sladd men har för mig att man kan byta till längre..ganska styva... tyvärr.. Men till toastolen eller bilmotorn så är de bra..
 
  • Gilla
MrDizzy
  • Laddar…
Karlia
Om du ska tömma toastolen på vatten, tänk på att stänga av vattnet först. Kan vara lätt att glömma.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
M Maja70 skrev:
sannolikt har någon i familjen råkat spola ned en sådan doftsak i plast som man hänger på sidan av kanten på toastolen. Jag har försökt spola i ett dygn och fått ned det värsta men insåg sedan vad som sannolikt hänt. Började då att försöka ”gräva” men inget annat än papper och annat otrevligt. Vad kan jag göra för att den där ganskavstora saken inte ska åka ännu längre ned men stoppa allt annat? /Maja
vi råkade ut för precis detta och i slutändan plockade vi loss hela stolen och grävde bakifrån. Även då var det ett helvete att få ut skiten… förlåt doftblocket. Lycka till.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.