Hej!
Jag bor i en hyreslägenhet och skulle gärna vilja byta ut min toalettsits, det är ej original redan och den är trasig. Men vet inte alls vad jag ska köpa för någon! Köpte en universal men då gick det inte att öppna locket. Några tips? Bifogar en bild! Finns ingen text på själva stolen bara 866 på baksidan.
 
  • Öppen toalett i badrum med trasig sits och synlig delnummer '866' på baksidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är den trasig är det väl bara att ta kontakt med din hyresvärd. Du pröjsar hyra för att innemiljö etc ska skötas och vara OK.
 
Visst. Men tar sådan tid med min hyresvärd. Vill gärna ha tips ändå!
 
OK. Utan namn på stolen blir det bara gissningar.
Kanske finns något innanför locket (om du kan få av det).

Både Ifö, IDO och Gustavsberg har sina namn på knappen så det ser inte ut att vara en sådan.
Kanske enklare att få installerat en ny WC, dom är inte så dyra.
 
Skulle tippa på ifö cera, brukar ioförsig stå ifö på spolknappen men det ser väldigt mycket ut som en sådan.
 
Krilleman
IFÖ Cera har tillverkats med både upphöjd text/symboler ingjutet i plasten, men även tryckt text/symboler.

Det ser absolut ut som en IFÖ Cera enligt mig också! Trycket/texten kan ha nötits bort med tiden...

https://www.bauhaus.se/ifo-cera-sits.html

Toalettdelar från IFÖ Cera, inklusive ett avlopp med upphöjd text och en knapp med tryckt logo.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.