Tänkte tapetsera mitt sovrum och ha tapeter mittemot varandra. Hittade en som jag vill ha på ena sidan som heter midbec level 7668 på ena väggen, sidan vittmålat på sidorna, frågan är vilken jag ska ha mittemot den andra tapeten som passar ihop?
 
Länk/bild?
Försökte googla på beteckningen men det blev inte bra, inte heller sökning på deras hemsida.
 
här är tapeten som kommer att vara på fram väggen sedan sidoväggarna vitmålade, så skulle behöva tips på nån tapet på bakväggen.
th_a6994472f2f4eaaee89f8ac4c106f896_level7668.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Inte tre olika på fyra väggar, då tror jag det blir rörigt. Med en sån tydlig murvägg som det blir skulle jag ha en svart vägg o tre ljusgrå (för att slippa skarp kontrast mellan vitt o svart) eller så har du två väggar av varje, men att de sitter ihop, inte mittemot varandra.
 
hedstrom skrev:
här är tapeten som kommer att vara på fram väggen sedan sidoväggarna vitmålade, så skulle behöva tips på nån tapet på bakväggen.
[bild]
Vi har fyra olika tapeter i ett barnrum. Funkar fint. Men det gäller så klart att hitta rätt komposition.
Jag har tyvärr inga direkta tips till TS.
 
thomasx skrev:
Vi har fyra olika tapeter i ett barnrum. Funkar fint. Men det gäller så klart att hitta rätt komposition.
Jag har tyvärr inga direkta tips till TS.
Då är ni relativt moderna. Ett sådant rum visades för oss hos en färgaffär när vi skulle tapetsera 2012 och då var det senaste trenden. Kravet var endast att färgerna skulle gå i fas med varandra. Vi valde högst två färger eller med endast en fondvägg i rummen. Varför inte låta även den väggen vara vit? Hur långt är det till den andra väggen och kan det uppfattas som smalt då ni väjer en burrig tegelvägg?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.