Vi har precis börjat renovera badrummet efter en liten fuktskada och har bestämt oss för takdusch. Vill inte lägga 10000 kr på en dusch så letar efter bra "budget"alternativ. Har fastnat för Svedbergs Round , är det någon som har erfarenheter av denna? Priset känns helt okej, 4990 kr för hela paketet med taksil, handdusch och blandare. Finns det andra bra modeller i samma prisklass? Anledningen till att vi kollat Svedbergs är att vi tar badrumsmöblerna därifrån, och därför hittade takduschen där.

Har försökt googla utan att hitta något bra, och det börjar brinna lite i knutarna här.. :)
 
Jag kollade runt för knappt ett år sedan.

Det blev en Hans Grohe Raindance Air. Priset är löjligt högt 15400 kr, men, den går att köpa för knappt 8000 kr.

Skillnaden i kvalitet mot det andra duschar jag kollade på tycker jag motiverar prisskillanden.
T.ex. är duschhuvudet helt i metall och väger ca 1 kg. Blandaren håller absolut toppklass. Blandaren är cc 150 men det går att lösa även med cc 160 vid anslutningen.

http://www.badrumsbutiken.se/

Kolla kampanjen på första sidan.
 
Redigerat:
SvenD skrev:
[länk]

Kolla kampanjen på första sidan.
har någon lyckats köpa den till kampanjpris????
försökte beställa men varan ramlar in i korgen till ordinariepris .... och finns ej på listan med kampanjvaror heller - skumt !
... eller gör jag fel?
gaia
 
Ring och kolla på måndag.

Jag köpte min till ungefär samma kampanjpris i december förra året.

Min erfarenhet är att Badrumsbutiiken är mycket bra att ha att göra med.
 
Tack SvenD!
Ska fråga dom vad som gäller idag :)
gaia
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.