Är det någon som har något tips på en snygg toalett som får ha max 110 mm från bakkant till centrum för avlopp, gärna länk
 
Jag har precis beställt en Hafa Kioto toalettstol från Hafa!
Mått från bakkant till centrum avloppsrör 100 mm, finns bla på




www.byggahemma.se
 
haha det är den enda som är intressant för oss just nu, har i princip redan bestämt oss för den.

Det va ett bra val grattis
 
Får hem min i slutet på veckan sedan får den väl stå i vardagsrummet tills badrummet blir färdigt så vi har något att titta på.

Det var designern i huset som bestämmde men till och med jag tyckte den var snygg, om nu en toalettstol kan vara det.
 
Vi har en Gustavsberg Artic. Jag tycker att den är snygg (ja, en toalett kan vara snygg)
 
eluffe skrev:
Får hem min i slutet på veckan sedan får den väl stå i vardagsrummet tills badrummet blir färdigt så vi har något att titta på.

Det var designern i huset som bestämmde men till och med jag tyckte den var snygg, om nu en toalettstol kan vara det.
Vet du eller någon annan hur det är med reservdelar till hafa-toaletter?
 
Vi har precis köpt en IDO Seven D...Den tycker jag är snygg...
 
Fick hem toalettstolen i går kväll, semestertider och leveranser osv, fasligt snygg i varjefall.
Vad gäller reservdelar så verkar det inget problem, en sökning på internet så hittade jag flera ställen där det går att handla resrevdelar till Hafas grejor.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.