Hej!

Jag söker efter en handdukstork med utfällbara armar som inte känns skranglig. Gärna som inte heller blir skranglig efter 5 år.

Jag har någon föreställning om att de med U-formade armar är stabilare än de med bara pinnar, jag hittar bara pax och toomec som har sådana utfällbara armar. Dock finns de inte i närheten att klämma och känna på. Och jag har inte användning av PAXs avancerade timer.

Alla tips och recensioner mottaget tacksamt!


45824.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

(Jag insåg ju nu att ska jag ha en snygg dold infästning då måste jag ju bestämma modell redan nu när jag drar el och sätter dosor!)
 
Jag hade handukstork men tog bort den. Kan inte se nån mening med det. Om handduken hänger på ett varmt rör inte blir den varm av det. Ska det vara nån mening ska en handduk hänga på tex ett element. Då blir det ju en stor yta som värmer tyget inte bara den lilla rör delen. Jag köpte vridstänger på IKEA utan värme istället dom funkar bra, stabila och handdukarna torkar fint ändå utan värme.
 
Det blev en Toomec och den har suttit uppe i ett halvår nu. Väldigt robust och jag är väldigt nöjd med den!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.