HOBBY ARCHITECT
Har ni några bra tips på gardin till denna glaspyramid? Tycker det blir så vansinnig ljust när man sitter där och äter. Tror det blir bäst med ett tjockt vitt tyg med stora metallhål i hörnen. Ska helst va så man kan dra undan tyget eller vad det är på nåt vis om man vill släppa in mer ljus nån gång. Helst inte nåt superdyrt. Den är alltså helt fyrkantig.

adbcbf402823046d.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag är ingen höjdare på att sy, finns det nån annan lösning ni vet om?

IMG_0006.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_0005.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_0007.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_0008.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
K
Hittat någon lösning? Jag tycker att du ska höra med någon i din närhet som säljer persienner och markiser. De har garanterat en lösning!
 
  • Gilla
HOBBY ARCHITECT
  • Laddar…
Cheesen
HOBBY ARCHITECT skrev:
Har ni några bra tips på gardin till denna glaspyramid? Tycker det blir så vansinnig ljust när man sitter där och äter. Tror det blir bäst med ett tjockt vitt tyg med stora metallhål i hörnen. Ska helst va så man kan dra undan tyget eller vad det är på nåt vis om man vill släppa in mer ljus nån gång. Helst inte nåt superdyrt. Den är alltså helt fyrkantig.
Varför inte köpa solfilm hos biltillbehörsbutiken och klistra dit?
 
  • Gilla
HOBBY ARCHITECT
  • Laddar…
Ett stort parasoll :)
 
  • Gilla
gaia
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT
Vet knappt om jag vågar fråga chefen på arbetsplatsen om jag får köpa in nåt dit, tror vi har "inköpsstopp" :) men det skulle verkligen behövas. Och kanske inte behöver bli så dyrt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.