Syrran frågar vad jag önskar mig i födelsedagspresent men jag kommer bara inte på nåt. Säkert massor av nyttiga saker jag behöver då jag relativt nyligen blivit husägare och renoverar en massa här, men vad???
Ge mig tips på vad jag kan önska mig. :)
 
Vad sägs om denna?? http://www.damixa.net/illusionnyaste.mpeg Kostar bara 31 000.. ;D ;D ;D
Näe skämt åsido.. MAn behöver så mycket när man flyttar till hus... Svårt o säga så här vad du kan behöva... Men presentkort hos nån bygghandlare kan ju inte va fel.. De önskade jag mig när jag fyllde i sommras o vi bott här i några månader... Dte var guld värda när de skulle köpas maskiner, virke o en massa annat.. :D :D
 
MathiasS skrev:
Du önskar dig förstås en sådan här:

[länk]

Eller om du varit riktigt snäll mot syrran - två st, en tremeters och en sexmeters.
Mycket bra idé, har tänkt skaffa en sån förut men avstått då jag inte velat lägga ut pengar för en ordentlig och inte heller velat köpa nåt mindre bra.
 
Syrror brukar ju gilla att köpa kläder, och det har ju inte du tid med så ;):

1:
5244.gif

2:
4244.gif

3:
9506.gif


 
Jag fick nyligen samma fråga av min far. Efter en del grubblande så kom jag på det. Eftersom jag ska bygga garaget själv så önskade jag mig en cirkelsåg. Det kan passa om man ska renovera också!
 
Sätt dig och gör en lista på diverse verktyg som du saknar i din arsenal. Efter varje tillfälle då du föräras ett verktyg tar du helt enkelt bort verktyget och skickar ut en ny lista via e-post.

Enklare kan det inte bli. ;D
 
En brandsläckare, fruktansvärt tråkigt att köpa, men väldigt bra att ha [smiley=birthdays.gif]
 
Verktyg var en bra idé.
Hon fick just en liten lista av mig, den bestod av spadar, kratta, talmeter, handöverfräs, lamellfräs och Trofast-backar (Ikea) till min kommande förrådshylla.

Brandsläckare har jag en och brandvarnare har jag fyra, dock inte uppsatta. ::)
 
En riktigt grym hammare. Snygg och bra.
Själv gillar jag Estwings med läderhandtag, men det finns många andra också.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.