Vi har idag en trådlös Nexa som är helt värdelös. Batteri vid ringknappen och ljudenheten sitter i ett eluttag och den låter och blinkar. De få gånger den fungerar. Att byta batteri gör ingen skillnad. Jag tar in ringknappen och kollar så det inte är fukt eller andra synbara fel. Och den fungerar, tills jag sätter ut den 3 meter från innedelen. Jag ska kasta skräpet men nån som har tips på en prisvärd fungerande dörrklocka som alltid låter när man trycker på knappen. Och det är simpel teknik med standardprylar som inte behöver kosta skjortan.
 
  • Gilla
Sven Thomas Jansson
  • Laddar…
En sådan kanske shopping/product/17370852792108108765?lsf=seller:129806965,store:8195648107783485855&prds=oid:16684774556172844030&q=trådlös+ringklocka&hl=sv&ei=mkNuXsWUPOqFrwSfl5eoAQ&lsft=gclid:Cj0KCQjwpLfzBRCRARIsAHuj6qV-HqNjzunHMFdrsIu1ZgfIN0C8XJcgwiChg_JA5d-giPP62B_xEM4aArnWEALw_wcB,gclsrc:aw.ds

Edit blev ingen länk , men Classes har
 
Tack för tipset och säker/kanske/förmodligen fungerar det som Classe säljer men ser också gärna inlägg på såna som ni har haft en längre tid och fungerar
 
Wow, trodde inte såna här fanns längre. Retro och funktion på samma gång. Det ska tas upp i familjerådet
 
Jag har haft 2 omgångar NEXA och det är urdåligt. Det är märkligt att Clas Ohlson fortsätter sälja smörjan då recensionerna på nätet är urdåliga,,,

Jag skulle dock vilja ha ett trådlöst system.
 
Ledsnade på dessa Nexa och vanliga så köpte en Nest Hello. Har jag inte ångrat.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.