** Tips emottages **
Ska göra om lite i köket med bland annat en ny bänkskiva med infälld spishäll. Önskar tips på BRA eluttag, HELST popup. Ev kan även såna rektangulära "liggande platta" som man med ett litet tryck på få att fällas upp. Vill INTE köpa nåt som racklar och som känns opålitligt. Dessa kommer att användas frekvent, så jag vill inte hamna i ett läge framöver där något av uttagen går sönder alltför snabbt. Bänkskivan blir 2.5m lång och 1m bred. Ska ta upp hål på två ställen för eluttag. OM jag hittar popup med bra kvalité kommer de monteras så att de "åker ner" i det utrymme som finns i den del av väggen som är kvar bakom underskåpen. Uttagen blir alltså Inte åtkomliga "längst in bakom lådorna i stommen". Om det Inte finns popup av bra kvalité så blir det nån annan modell som isf kan placeras "typ varsomhelst" iom att de ej kommer att påverka de övre lådornas funktion. Mycket tacksam för alla tips jag kan få.
 
E
EVOline backflip har gått hem hos en del kunder, och än så länge har jag inte fått klagomål på ett enda.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.