Jag har ett dilemma som ni kanske kan hjälp mig med. Vi har ett fint vardagsrum med kakelugn, fina bevarade snickerier och halvhögt i tak (2,85). Tidigare har vi haft en tjock TV på en liten TV-bänk med hjul. Den har egentligen inte passat in speciellt bra och nu har det blivit dags för en ny TV och TV-bänk. Jag tänker mig en TV-bänk som är 1,8 eller 2m bred i en låg modell i mörkt trä. Men jag tycker det är svårt att hitta någon snygg. De flesta är i väldigt modern design.
Nån som har bra tips på snygga TV-bänkar?
 
Den här gillar jag, såg den på en inredningsblogg. Gamla dörrar i ett hörn. Man öppnar och där finns den fula TV'n.
Lycka till!
 
  • tv-bänk.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
När vi renoverade tv-rummet så kastade vi ut tv-bänken. Vi satte platt-tv:n på väggen och ett hyllplan (Ikeas furuhylla som vi betsade i passande färg för rummet) och med snygga konsoler under. På hyllan har vi dvd, box mm. Sladdar i rör längs väggen ner till elkontakterna. I sonens rum gjorde vi likadant men med vägghylla som också innehåller plats för filmer. Mycket enklare städning nu. :surprised:)
 
Norje,

Det skulle jag vilja se bild på, kan du "posta" en? Våra sladdar är ett dilemma.
Sofia
 
Sofia,
Jag har lagt in en bild under Bilder/Inredning.
//Helen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.