Har ett hett tips här!
Bor själv i eskilstuna där några grabbar har ett lager med stommar och stort sortiment med luckor till bra priser.
www.koksgrossisten.se
Jag har själv ett kök från köksgrossisten.
Är jätte nöjd.
Vi fick stommarna och inredningen på en vecka och luckorna på 3 veckor och allt stämde.

Tack

Vesslan
 
Hej
Hur mycket skiljer deras priser jmf. med en "vanlig" leverantör?
Kvalitet ? ; Passform ? ; utförande ?
 
Hej
Vi köpte oxo vårat kök hos kökgrossisten. Och det var priset som avgjode den saken. Vi köpte vårat kök för 61000 kr hos dom, liknande kök hitta vi oxo hos puusteli och där skulle de ha 89000 kr för det. 28000 inte att förakta. Kvaliten tycker vi är mkt bra och det sa även snickarna vi anlitade. Snickarna sa även att allt passade perfekt och att det var lätt att montera köket.
Jag kan bara säga att jag är jätte nöjd.
mvh/Millan
 
Var i listan skulle ni vilja placera in dem om man försöker jämföra med andra tillverkare.
- Balingslöv
- HTH
- Hagakök
- mm. etc.
 
Köken från köksgrossisten motsvarar haga eller ballingslöv.Lådor och inredning är ju samma.luckorna är rejäla.22mm tjocka och välgjorda.

Antero
 
Något som jag är glad att vi har i köket är skåp som inte är vita någonstans. Det sitter en faner både invändigt och utvändigt. Vissa leverantörer har detta som standard, andra inte alls. Det ger en helt annan känsla i köket att slippa se vitt (om nu inte köket SKA vara vitt förstås!!).
 
Vi har vita stommar med täcksidor i björk som luckorna.det var standard hos köksgrossisten.Man kunde till och med välja träslag på stommarna t.ex. EK.
Vi valde vita stommar för dom var lite billigara och björken är ljus i sig själv.

antero
 
Detta verkar väldigt intressant. ;D
Hur stora kök har ni köpt? Vad har det kostat i frakt, om ni nu inte hämtat det själva?
 
jag bor själv i eskilstuna och fick köket fritt hemlevererat.
Vårat björkkök kostade 51000kr.då är köket rätt så stor.
Vi har många grytvagnar(klarar mig inte utan dom)
alla frisidor är av björkfaner.lister i massiv björk.
Vi valde lite antika handtag ,då vart köket tidslös.
Bänkskiva i högglanslaminat,ser ut som sten.skit läckert.

Antero
 
Kolla in www.noblessa.se Kanonkök med hög kvalitet och vettiga priser. Kommer hopsatt och klart, bara att montera på ett väldigt enkelt sätt. Även för mig som är målare. ;)
 
Glöm ej att funktionen är viktigast i ett kök.
 
tjena!
en bekant i orminge köpte också ett kök från köksgrossisten.
Dom hade fått ett pris på 375.000kr från tibro kök med vitvaror.
det var ett kök som var special .
special mått på alla skåp.Luckor i oljad AL.
dom betala 83000kr från köksgrossisten med montering.

antero
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.