Vet ej om detta varit uppe men ett bra tips är ju aldrig fel....:)

Hade ca 4-5 kubik med spillbitar från bygget dvs skarvbitar, småbitar etc som bara tog massa plats i de stora lådorna jag förvarade dem i. Tänkte att det måste kunna göras om till lösull av detta då jag behöver det i mitt mellanbjälklag. Jag tog bara en stor låda, ca 1,2m hög och 1 m bred och nästan fyllde med småbitar för att sen ta bensingrästrimmern och körde ner i detta, ca 30 sek senare så var det perfekt lösull, nästan som att mixa med mixern i köket....;)

Resulatet blev samma som köpt lösull, kanon!!
 
Det dammade en del va? //KoW
 
Kan man få se en actionbild?
 
Det dammade betydligt mindre än jag trodde det skulle göra men det gick jäkligt bra.....
 
  • IMG_0801.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för bilden!
 
  • Tack.gif
Hihi

kommer osökt att tänka på "SOS sällskapsresan" (den där de seglar) när gubben i kiosken ska göra mjukglass med sin utombordare.
 
Kamy:Hur tror du jag kände mig...;)
 
Tack för ett bra tips, det ska jag komma ihåg.
 
Ja vad skall man säga, på det här forumet får man reda på mycket information både nyttig och uppfinningsrikedom
 
Fast jag undrar om det blev billigare....du var ju tvungen o köpa en stor TV vad jag kan se iaf....Hmmm :)
 
Nej, tomkartongerna kommer från jobbet...... har en gammal 33" tjock-tv tills vi är klara med huset...;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.