Tips på att sätta foder snyggt runt fönstren tycker dem som monterade fönstren inte gjorde speciellt vackert jobb bara göra om som dem eller kan man sätta det annorlunda?

Tack för all hjälp
 
  • Hörn av ett rum med fönster, vita väggar, skador och smutsstrimmor vid list och vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett öppet fönster med säkerhetsspärr och smutsigt golv i hörnet av ett rum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Delvis renoverat rum med oslipat gipsskikt vid hörn och dörrkarm, byggplast i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Fönsterhörn, slitet trä, fuktskador, radiator, orenoverat, nedsmutsad golvyta, vit färg, inomhusmiljö, byggnadsvård behövs.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vitrör mot vägg, skuggor, vit dörrkarm, sliten interiör, minimalistiskt, enkel arkitektonisk detalj.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Radiatorkoppel läcker vatten, skador på trägolv och vit vägg, behöver underhåll.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
K
Ser fruktansvärt illa ut 🙈
Hade köpt nya foder, i bredare mått och gerat i hörnorna.
 
  • Gilla
fisgris8 och 1 till
  • Laddar…
Det känns inte som det fanns bra förutsättningar att göra snyggt då resten ser för jävligt ut ovan bredvid och under fönstret.
/W
 
  • Gilla
Micke1994
  • Laddar…
K Kirre2021 skrev:
Ser fruktansvärt illa ut 🙈
Hade köpt nya foder, i bredare mått och gerat i hörnorna.
Vad menas med gerat?
 
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Det känns inte som det fanns bra förutsättningar att göra snyggt då resten ser för jävligt ut ovan bredvid och under fönstret.
/W
Hmm 🤔
 
M Micke1994 skrev:
Hmm 🤔
Jag kanske tog i, men jag tycker allt utanför fodret ser illa ut, men jag kanske förstår frågan fel.
/W
 
  • Gilla
Micke1994 och 1 till
  • Laddar…
M Micke1994 skrev:
Vad menas med gerat?
Med andra ord hitta något foder som kan täcka allt🙉
 
Workingclasshero Workingclasshero skrev:
Jag kanske tog i, men jag tycker allt utanför fodret ser illa ut, men jag kanske förstår frågan fel.
/W
Om du tänker på väggarna så är det fortfarande oslipad bredspackling 😂 men ju jag menar vad jag kan göra för foder runt fönster är en ren katastrof ska man bara dra av alt och försöka sätta en foder på 100mm bredd det jag undrar eller finns där andra sätt att göra detta?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.