Hej.
Har sökt men inte hittat nåt enkelt sätt att få timpris på el visat konstant på Google Nest istället för klockan....?
Sett att man fått det att funka mot tibber och lite andra för mig för avancerade och krångliga sätt...(har tyvärr inte kunskapen) Tekniken går ju rasande fort och det kommer ju hela tiden nya sätt att docka ihop olika system och tjänster så det har kanske kommit nån mindre krånglig sätt att få upp den informationen i Google Assistant ?
Mvh R
 
  • Gilla
LordMav och 1 till
  • Laddar…
T T7 skrev:
Hej.
Har sökt men inte hittat nåt enkelt sätt att få timpris på el visat konstant på Google Nest istället för klockan....?
Sett att man fått det att funka mot tibber och lite andra för mig för avancerade och krångliga sätt...(har tyvärr inte kunskapen) Tekniken går ju rasande fort och det kommer ju hela tiden nya sätt att docka ihop olika system och tjänster så det har kanske kommit nån mindre krånglig sätt att få upp den informationen i Google Assistant ?
Mvh R
Lyfter denna då frågan är högintressant? Alltjämt inget nytt på horisonten?
 
  • Gilla
LordMav
  • Laddar…
dadid dadid skrev:
Lyfter denna då frågan är högintressant? Alltjämt inget nytt på horisonten?
Nej inte enligt mig veterligen....
 
Jag har också krånglat lite med detta utan riktigt bra resultat....
Man kan skicka feedback till google om att man vill ha detta (OK Google, skicka feedback). Om många frågar, kanske det prioriteras.
 
  • Gilla
Scth och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.