Jag undrar hur jag går tillvägar om jag är intresserad av era hus och vad man betalar för i början av prosessen?
Har varit i kontakt med en säljare på Husknuten i Göteborg. Han erbjöd sig att komma och titta på tomten med en arkitekt. Sen gör dom ett förslag utefter våra önskemål och tomtens förutsättningar. Men om jag inte är nöjd med förslaget och personkemin inte stämmer överens. Är jag då bunden till att forsätta samarbetet med er? Betalar jag för förslaget som dom arbetar fram?
/Liza
 
Hej!
Vi hjälper våra kunder kostnadsfritt med en skiss som visar planlösning och en eller ett par fasader på huset. För att vi skall kunna ta fram rätt hus behöver vi veta hur tomten ser ut, vilka önskemål och behov du som kund har samt den totalbudget som är tänkt för husbygget.
Vårt mål är naturligtvis att vi skall träffa så rätt som möjligt på husets utseende och den totala produktionskostnaden och att vi får förverkliga dina husbyggartankar. I det fall du som kund känner att dina förväntningar inte uppfylls är du inte bunden att fortsätta samarbetet med oss.

Lycka till!

Mvh Mattias Hjälmeby
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.