Vad prenumererar ni på för tidningar som har med fastigheten att göra? Vilka rekommenderar ni och varför?

Vi är intresserade både av renovering och att bygga nytt och framför allt så gör vi allt arbete själva. Inte så mycket inredning även om det självklart gärna får ingå, men i huvudsak större grejer. Vi fick en nummer på "Gör det själv" i inflyttningspresent som hade en kul mix. Finns det fler liknande tidningar som utkommer flera gånger per år?
 
Även jag prenumererar på GDS, och tycker den är helt OK.

Clas Ohlson ger ut en tidning som heter "Fixa själv". Jag passade på att köpa några nummer på senaste Hem & Villa-mässan, men blev besviken på den. I övrigt vet jag inte om det finns några svenska tidningar.
 
Oj, nu blev det pinsamt. Märks att jag inte är van vid mitt nya liv ännu ;)

Det var just "Fixa själv" vi fick, jag letade efter Claes Ohlson-kopplingen i GDS men hittade inte den och trodde jag mindes fel. Den detaljen gjorde tidningen lite mindre trovärdig men ett nummer var iaf kul :)
 
Ni vet om att internet finns idag?:O
 
wanegardh skrev:
Ni vet om att internet finns idag?:O
Internet, är det en bra tidning? :D

Själv hade jag GDS under byggtiden men hann inte med den så mycket! Nu har jag startat upp igen och tycker sådär, vissa tips och "skolor" är ok, testen har en del av intresse och nyheter som kommer kan vara kul att läsa om. Den ger tillgång till tidningens webbsida så länge man är prenumerant, kan vara ett plus om man söker nåt speciellt.

Kjell G
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.