P
Det har börjat dyka upp reklam i tapatalk läsaren. Har läst i andra forum att det är något man har slagit på generellt.. Vill ni ha det så?
 
Gillar det inte 😠
 
Ser ingen reklam någonstans. Kollat med tre olika forum inkl. detta. Hur ser det ut?
 
Såhär (Android):

uploadfromtaptalk1406365187836.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ok. Jag kör köpe-Tapatalk 2.7.3 på iOS. Kan kanske bero på detta?
 
Det finns inget köpe-talk på Android vad jag vet. Eller så har jag betalat för den här. Riktigt surt i så fall.
 
P
I ett annat forum så kunde man i själva forumet stänga av reklamen... Vet inte direkt hur
 
Det som irriterar mig mest är att det bara verkar vara reklam för skitgrejer.
 
Jag köpte Tapatalk till Android när det gick att göra det. Nu när de slutade sälja appen blev jag "Tapatalk VIP" och har ingen reklam.
 
Köpte också Tapatalk till Android och blev sedan "vip" och nu för tiden så heter den Tapatalk Pro.
 
bobas skrev:
Jag köpte Tapatalk till Android när det gick att göra det. Nu när de slutade sälja appen blev jag "Tapatalk VIP" och har ingen reklam.
Aha! Det är därför jag måste installera den från arkivet i datorn för att slippa reklam. Hämtade hem appen jag har köpt direkt från Apple, men som nu är gratis. Då dyker det upp reklam.
 
Du slipper reklamen i gratisappen om du loggar in med ditt Tapatalk id eller vad det heter.. Dock måste du loggat in med betalappen först för att låsa upp featuren.

Om du inte loggar in med betalappen ganska snart tror jag du kommer missa chansen att bli VIP och får då betala en gång till.

(jag kan vara ute och cykla också ;-))
 
bobas skrev:
Du slipper reklamen i gratisappen om du loggar in med ditt Tapatalk id eller vad det heter.. Dock måste du loggat in med betalappen först för att låsa upp featuren.

Om du inte loggar in med betalappen ganska snart tror jag du kommer missa chansen att bli VIP och får då betala en gång till.

(jag kan vara ute och cykla också ;-))
Verkar inte stämma. Har inga sådana inställningar och Tapatalk-IDt gör varken till eller från. Dessutom har jag betalat 28:- för "gratisappen" en gång i tiden. På App Store listas samma gratisapp som redan hämtad om jag tar en ny enhet och använder mitt befintliga AppleID.
 
Jag kör Tapatalk HD på min iPad och där finns ingen reklam.
 
Läste just nu att Pro och HD kommer att avvecklas snart och gå upp i Tapatalk Free. De som betalat för Pro och HD får VIP-status och slipper reklam. De nämner dock ingenting om de som jag som har köpt gratisappen när den en gång kostade pengar. Samma pengar som för Pro och HD. Likväl slipper jag reklam på alla de forum jag använder Tapatalk, trots att åtminstone ett av dem säger att det skall vara reklam. Hmmm....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.