Vad säger ni om detta?

Fick det via spam, men var ändå tvungen att läsa lite om det, inget som jag har för avsikt att investera i dock. Tycker det känns skönt hey baberiba när de börjar dra hälsoeffekterna.
Om hälften av det som lovas stämmer, så är ju även det fantastiskt.

Takvärmesystem:
Det mest ekonomiska värmesystemet på marknaden, med en reducerad förbrukning på
30-50% mindre än andra värmesystem! Panelen ger en avkastning på över 93%

• Enkel montering på väggen eller i taket - en minimal kostnad - 220V
• Kräver ingen service, underhåll, filter, rengöring av vattenledningar eller liknande.
• Antibakteriella effekten - eliminerar 90% av virus och bakterier
• Säkerställer optimal luftfuktighet.
• Producerar inte giftiga gaser (CO och CO2), förbrukar inget syre och ger inget luftflöde.
• Ingen fara för brand eller olyckor.
• Godkänd utav några av de högst prestigefyllda institutionerna
• Perfect Eco - inga förorenande restprodukter.
• 5 års garanti! 25 års livslängd!

Panelerna med infraröd strålning, negativa joner och nano-silver har många terapeutiska effekter

  1. Förhindrar högt blodtryck
  2. Förbättrar blodcirkulationen
  3. Förbättrad sömnkvalité
  4. Stärker imunförsvaret
  5. Andas enklare – snarkning lindras och kan till och med elimineras
  6. Förhindrar vissa ålderssjukdommar
 
Det där värmesystemet har varit ganska omtalat i en annan tråd någonstans här, hittade den inte nu..

Då var det en försäljare som var här och skapade debatt men gav nog upp..
 
Snailman
jag har takvärme via luftintag i taket, om man vill frysa om fötterna alternativet torka svett i ansiket och inte frysa om fötterna så rekommenderar jag takvärme:x
 
Skall man tro på vad de skriver så är de ännu bättre än IR-elementen som det skrevs om här tidigare. Element som hjälper mot snarkning vore något.

Erik
 
Tycker det låter som en hel hög av den där berömda amerikanska tjur-skiten q(;^;)p

De enda ställen där man använder takvärme numera är i större lokaler, typ gymnastiksalar mm. Då är det oftast kombinerat med fläktar eller ventilation som cirkulerar luften så att värmen sprider sig i lokalen.
 
Inte dåligt att få en avkastning på 93% :)

Skulle ju köpt såna ist. för bergvärmen. Skit också.
 
Hehe intressant, När jag sågade upp hål för spotlight så fick ut liten bit från min urkopplade takvärme :S Undrar hur dom resonerade egentligen...

Vill inte tänka på vad som händer om man skruvar något rakt igenom denna, och det blir en lite gnista....urrk
 
  • IMG_1164.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.