Äntligen fredag och dags för en ny tävling! Den här veckan har du chans att vinna en Gram frysbox från Vitvaruexperten.

Vit Gram frysbox FB 3095-94 med nettovolym 95 liter. Frysboxen har kontrollpanel med temperaturratt och indikatorlampor framtill.

Gram frysbox FB 3095-94 är vit och har en nettovolym på 95 liter. Måtten är (HxBxD): 85,4 x 54,6 x 47,9 cm.


Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
  1. Besvara frågan: Hur låg rumstemperatur tål den här frysboxen? Svaret hittar du här: https://www.vitvaruexperten.com/kyla/frysbox/gram-frysbox-fb-309594-vit
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.
Vinnaren utses nästa fredag 27/9. Lycka till!

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Vitvaruexperten för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Som trådskapare kan du markera bästa svaret.
 
-15 grader!
Vore perfekt att ha i vårat ny köpta hus eftersom det bara finns en halv frys/kyl här och vi väntar tillökning så kommer behöva en frys till att ställa i källaren!
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Äntligen fredag och dags för en ny tävling! Den här veckan har du chans att vinna en Gram frysbox från Vitvaruexperten.

[bild]

Gram frysbox FB 3095-94 är vit och har en nettovolym på 95 liter. Måtten är (HxBxD): 85,4 x 54,6 x 47,9 cm.


Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
  1. Besvara frågan: Hur låg rumstemperatur tål den här frysboxen? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.
Vinnaren utses nästa fredag 27/9. Lycka till!

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Vitvaruexperten för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Som trådskapare kan du markera bästa svaret.
-15 grader
Det vore toppen med en liten frys
Vi ska sälja huset och flytta till en lägenhet
Där blir frysen ståendes i ett garage, så ett krav är att den klarar minusgrader
Bengt
 
-15 grader
Det skulle vara bra med en extra frys, det blir gärna fullt snabbt annars.
 
Svar: ned till -15 grader
Jag behöver en extra frysbox för all frukt och bär som jag odlar i trädgården, samt plockar i naturen. Men jag har inte riktigt plats inomhus. Men denna box skulle jag kunna ställa i den normalt sett ej uppvärmda gäststugan, det blir ytterst sällan kallare än -15 på västkusten och dessutom så värmer ju faktiskt boxen rummet lite grann också.
 
-15 grader!

Hade varit fantastiskt att få mer plats för frysvaror då vi endast köper kött från lokala bonden och måste köpa 30kg som minst åt gången. Det pusslandet i frysen väljer jag att inte beskriva med ord för allas trevnad. Men håller tummarna!
 
-15 grader. Jag hade så väldigt gärna velat ha just en frysbox till källaren i vårt renoveringsruckelprojekt men det finns ingen sådan budget. Halvfrysen som finns blir så snabbt proppfull med bär, isglass och fryspizza. Hade också varit väldigt roligt att någon gång vinna en tävling men så är det säkert för de flesta 😁
 
1. -15 grader är lägsta rumstemperatur.
2. Med växande barn med ökande aptit, så blir behovet av en extra frys större och större!
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Äntligen fredag och dags för en ny tävling! Den här veckan har du chans att vinna en Gram frysbox från Vitvaruexperten.

[bild]

Gram frysbox FB 3095-94 är vit och har en nettovolym på 95 liter. Måtten är (HxBxD): 85,4 x 54,6 x 47,9 cm.


Värde: 2 990 kr

Så här tävlar du:
  1. Besvara frågan: Hur låg rumstemperatur tål den här frysboxen? Svaret hittar du här: [länk]
  2. Motivera varför just du ska vinna.
  3. Posta dina svar i den här tråden.
Vinnaren utses nästa fredag 27/9. Lycka till!

--------------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Vitvaruexperten för att de sponsrar den här tävlingen.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Som trådskapare kan du markera bästa svaret.
Den tål -15!

Denna skulle passa perfekt till mina föräldrars fritidshus och jag skulle hemskt gärna vilje ge den till dem. De har pratat om frysbox men ibland är det långt från ord till handling… de har bara plats till en kombinerad kyl/frys och alla kanelbullar farmor bakar till de elva barnbarnen får inte plats!!! 😀 Dessutom stänger de av värmen i stugan på vintern, så att den tål -15 skulle vara jättebra - blir ibland så kallt där på småländska höglandet.
 
P
-15 grader.

Vinner jag så ställer jag den i källaren och ägnar kommande halvår med att fylla den med glass åt barnen lagom till nästa sommar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.