Har fått läckage på mitt garage , det är klätt med takpapp. Finns de något jag kan täta med nu under vintern som funkar nu vid 5-10 plus. Funderar på denna men vet den är extrem trögflytande https://www.biltema.se/bygg/kemikal...5Z0qJiUixKSm7gkhYScMl4yzkyGx2troaAgjuEALw_wcB

ska lägga ny papp när de blir torrt och lite varmare men just nu vill jag ha en temporär lösning.
Helst om de finns något flytande man kan hälla på . Kan eventuellt torka takpappen med gasol innan för bästa förutsättningar.

tips något ?
 
Jag gjorde så. Läckaget slutade men ny papp behövs ju till våren. Asfaltkitt samt nån typ av takfog från casco.

Så länge du är medveten om att det inte är någon långtidslösning så är det nog bara att smeta på......
 
H hellohello skrev:
Jag gjorde så. Läckaget slutade men ny papp behövs ju till våren. Asfaltkitt samt nån typ av takfog från casco.

Så länge du är medveten om att det inte är någon långtidslösning så är det nog bara att smeta på......
tack , köpte trämassa från biltema så hoppas det räcker , vill bara de ska sluta regna så in i helsike annars får jag nog köpa en eldkastare
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.