Status
Inte öppen för fler kommentarer.
ullberg
Då KnockOnWood numer är banned från Byggahus vill jag gärna tacka för det som varit. Vi har inte alltid dragit jämnt men jag har ändå på det stora hela uppskattat din närvaro.

Tack KoW!

/U
 
  • Gilla
CandyManX och 12 till
  • Laddar…
Undrar vad som föranlett detta?
 
  • Gilla
Henri
  • Laddar…
Tråkigt, han var en färgklick här på forumet
 
Ånej, det kan väl inte vara sant?
 
Varför banned?
 
Den kom oväntat? Han måste vara den som gjort absolut flest inlägg per dag här..
 
Det hade varit intressant att höra anledning. Har fått många goda råd under åren.
 
Han är tillfälligt avstängd. Åter om en månad. Det är inte lämpligt att diskutera enskilda medlemmar så här tycker jag. Jag tror inte ens att det är lagligt, utan kränkande mot honom som person.

Ni får lita på att vi modererar i enlighet med forumreglerna och för allas bästa. Det mesta försöker vi göra utan att synas, dvs radera olämpliga inlägg och ta kommunikationen via pm.
 
  • Gilla
bonnier och 2 till
  • Laddar…
D09
Tackar och bugar för tiden KOW samt din gåva som kom med posten 👻

Jag och ungarna uppskattar den starkt 👍

Edit

Gubben är ju back in byggahus inom en månad
Undrar var han lägger sitt första inlägg 😎

Han har nog redan förberett sitt återkomsttal 😇
 
Redigerat:
  • Gilla
CandyManX
  • Laddar…
Ha, vi är säkert fler som skulle må bra av en månads paus från detta ställe.....:) Eller finns det något metadonliknande preparat man kan ta för att bli av med beroendet?
 
  • Gilla
saiter och 5 till
  • Laddar…
tommib
MathiasS skrev:
Ha, vi är säkert fler som skulle må bra av en månads paus från detta ställe.....:) Eller finns det något metadonliknande preparat man kan ta för att bli av med beroendet?
Du kan ju prova ett annat forum.....
 
Jag behöver metadon för dom med. Redan nu. Att frekventera ytterligare ett utöver dom man redan är beroende av tror jag inte är rätt strategi.
 
Mikael_L
tommib skrev:
Du kan ju prova ett annat forum.....
Ojoj, jag vågar inte ens tänka tanken.


Tänk om man skulle trilla ner lika djupt i ett till träsk :eek:
 
Redigerat:
Mikael_L
iwe skrev:
Den kom oväntat? Han måste vara den som gjort absolut flest inlägg per dag här..
Hrrmm, om det vore så bra ... :surprised: ;)
 
Mikael_L
ullberg skrev:
Då KnockOnWood numer är banned från Byggahus vill jag gärna tacka för det som varit. Vi har inte alltid dragit jämnt men jag har ändå på det stora hela uppskattat din närvaro.

Tack KoW!

/U
Kan hålla med om varenda ord här.

Forumet blev lite gråare,

Men jag har stort hopp om att vi får tillbaka en utvilad och taggad kow snart då.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.