Hej!

Har tidigare köp blåkläders t-shirt 3300-1030 men tycker den har tappat lite i kvalitet.

Någon som har nåt tips på en basic bygg-slit-och-släng t-shirt med bra kvalitet? Som håller sig från att bli sladdrig och kass i halsen. Gärna till ett bra pris.
 
Jag köper "fruit of the loom" för under 50- lappen styck i 10/12 pack och tycket dom är helt ok.
Man har då råd att kasta dom (målar/oljetrasa) när dom blir slitna.
 
  • Gilla
Rejäl och 1 till
  • Laddar…
Ja alltså ska man splurga och det är "visa sig bland folk"-grejer så tycker jag att Askets grejer är svårslagna, https://www.asket.com/se/mens/t-shirts

Men måla, bygga, träna, slafsa på känns det lite overkill å betala 500+ spänn. Eller jag har iallafall inte budget för det 😂
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
R
A arcile skrev:
Ja alltså ska man splurga och det är "visa sig bland folk"-grejer så tycker jag att Askets grejer är svårslagna, [länk]

Men måla, bygga, träna, slafsa på känns det lite overkill å betala 500+ spänn. Eller jag har iallafall inte budget för det 😂
Ja för en helt enfärgad T-shirt går någ min smärtgräns vid 250kr st😎😀
 
Jag köper bara CDLP sen några år tillbaka. Bara de som används eftersom jag hellre tvättar dem oftare än att använda mina andra. Även de som är 2 år och tvättats typ var annan vecka ser nya ut.
 
Kolla med Marlene eller någon här på byggahus vart dom köpt sina någonstans. Dom tycker jag håller bra kvalite och är sköna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.