Var inne på Carl Hedin och fann Makita BDF452 utförande i svart. Den var faktiskt lite läcker!
Levererades i vit plastlåda.

Har faktiskt inte sett den i UK i svart utförande. Är det så at Sverige är före för en gång skull på Makitafronten? :)

/Mattias
 
Makita går faktiskt att få i olika färger. Vanligast har ju tills du nämde svart vart Blå, Röd och vit

I staterna säljs den vita makitan som en premium DIY verktyg och blått som proffs. I UK säljs den vita som en jubileumsmodell.. Så tja finns lite olika versioner, dock är det klart att innehållet är det samma avsett färg
 
Köpte en svart makita 18V tror det var BDF452 för några veckor sedan. Kampanjpris på 2995 exkl.
Det var någon sommarkampanj Makita hade nu.
Har en en 454 men ville komplettera med denna lite mindre skruvdragare.
 
En BDF452 med BL1815 är en riktigt smidig och kraftfull kombination som jag är riktigt nöjd med!
 
Jag tycker det är ursmart av Makita o leka lite med färger o design. Det finns alltid nördar som vi som faller för det
 
Hitachi har väl också lite olika färger....de rosa håller jag mig ifrån !! :)
 
BDF452 är en bra dragare. Oavsett färg så kommer du bli nöjd. Själv kör jag makita-grön! :)
 
verktygsgurun skrev:
Hitachi har väl också lite olika färger....de rosa håller jag mig ifrån !! :)
Jag önskar att festool kunde fixa lite rosa prylar, det hade jag gillat:) Hur kan man liksom inte vilja ha en rosa skruvdragare?
 
Då måste ju elverktygen som rusta hade för några år sedan vara helt perfekta för dig, dom hade ju höljen med blommor på :)
 
skalman1 skrev:
Då måste ju elverktygen som rusta hade för några år sedan vara helt perfekta för dig, dom hade ju höljen med blommor på :)
De hade blommor, cirkelsåg med döskallar etc, helt underbar design. Tyvärr var kvaliten inte riktigt något att hurra för...
 
skalman1 skrev:
Då måste ju elverktygen som rusta hade för några år sedan vara helt perfekta för dig, dom hade ju höljen med blommor på :)
jameeeen

jag hade en typ excenter med blommor i sommarstugan som bara snurrade o dammade.

Men fin var den, gick o ha i fönsteret i friggebon

Tror även den fick typ Bäst-i-Test en gång
 
Nimajneb skrev:
jameeeen

jag hade en typ excenter med blommor i sommarstugan som bara snurrade o dammade.

Men fin var den, gick o ha i fönsteret i friggebon

Tror även den fick typ Bäst-i-Test en gång
När jag ser såna där verktyg så kommer jag alltid att tänka på Macken-serien med galenskaparna.

När försäljaren vill sälja ett badminton-set i sop påse färdigt att kasta. :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.