Hallå!
Är det någon som vet var man hittar svart kyl och frys?

/wilmer
 
Husqvarna har nog det vill jag minnas.
 
lätt offtopic
Bara en liten detalj som fick oss att inte välja svart (och inte heller rostfritt)
När du är i butiken tycker jag att du skall sätta handen på kylen och se hurpass känsligt det är för fläckar.

Vi fann att det var mycket jobb att hålla rent då mycket skit syns. Det bästa är nog trots allt vitt men vi valde en medlväg och valde aluminium och är mycket nöjda.
 
Så aluminium är inte lika känsligt för fläckar? Är där många tillverkar som har det? Är det mycket dyrare eller är det ungefär samma? Vad är kylskåp som benäms rostfria gjorda i för matrial?
 
Wilmer: Aluminium är mycket lättare att hålla rent dock var det inte så många tillverkare då jag köpte mitt (i våras) men det skulle komma mer och mer påstådd försäljaren.

Jag köpte AEG Alutec och är mycket nöjd med detta.
Prismässigt något högre, men inte så mycket.

 
Jag har köpt i svart och har tre monsterkladdare på 7, 5 och 2 år och det är faktiskt inte mycket värre än det vita - visst syns fingeravtryck men det gjorde det på de rostfria också som vi funderade på först- vi är mycket nöjda med svart - alu har jag ingen aning om! Det är Husqvarna som har de svarta!
 
kan man hitta svarta för samma pris som vita eller är de dyrare?
 
Jupp - ca 8000 är del väl - vi köpte mer saker och fick ner priset men jag har för mig att 8200 är normalpris.
 
är det per del eller för både en kyl och en frys?

8000 är väl vad siba och sånna ställen tar för de billligare packeten (kyl och frys) fast de är kanske inte så billiga, ar in forska så mycket i det.

/wilmer
 
Nope - per styck kostade mina ca 8000. Har inte sett ifall SIBA har - köpte via hemmabutikerna!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.