Är det möjligtvis någon som har koll på var man kan köpa ett ordentligt ställ som står på golvet och där man kan ha en surfplatta som folk kan titta på?
Det finns ju på vissa ställen men är dom specialtillverkade eller köpta färdiga?
 
D
Sök efter. "iPad kiosk" på t.ex. eBay.com så hittar du flera olika alternativ. Ledsen att jag inte kan länka, men sitter med en platta och har bara en eBay app.
 
Ja nu hittar jag en del att välja på! Ganska dyra grejor faktiskt. Har du någon erfarenhet av sådant?
 
D
Typisk företagsmatknad skulle jag tro och prissättning därefter, samtidigt som drt kanske intd är någon volymprodukt. Jag har ingen erfarenhet av någon sådan produkt.
 
Ja så är det säkert. Skulle ju kunna göra något själv om man nu inte haft så ont om tid. Skall fundera lite på det..
 
Det ser ju faktiskt okej ut! Men jag har aldrig handlat på ebay! Är fraktpriset till Sverige eller blir det dyrare?
 
Frakten som står stämmer, är det ingen frakt så skicka fråga... Köper mycket och har alltid fungerat. Sök på eBay.se om du vill vara säker så levererar dom till Sverige och visar oftast kostnad. Undvik usa, tror inte man kommer undan tull och moms längre...
 
Det är ju också en ide! Jag funderade på någon typ av notställ kanske? det finns ju med hel skiva!

Alternativet är ju att bygga ett själv, lutar mest åt det.. det är ju bara ett par veckor kvar till semestern, så då borde man ju hinna.
 
Vill du bygga själv så hade jag slaktat en 200 kr golvlampa från Ikea och satt på en bilhållare...
 
Bra tips faktiskt! Gamla lampor finns ju i överflöd!
 
Eller ny, kollade ikea fanns snygg för 179:)
 
ullberg
Jag såg just att Deltaco fått in ett par varianter i deras sortiment som inte kostar tusenlappar (verkar finnas 6 st, tre varianter specifikt för ipad 2/3/4 och tre för godtyckliga plattor), även om de som exv. Deltaco hade (har?) tidigare såg ut att vara stabilare, men då också dyrare...

Kjell & Co är en ÅF av deras produkter, vet inte om man kan förmå den lokala butiken att beställa hem något, men kanske värt att prova.

/U
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.