F foppson skrev:
Hej

Jag har en Dewalt styrskena men jag har en Bosch POF 1400 ace handöverfräs, det finns ett tillbehör till denna fräs som gör att man kan både använda skena och fräsa cirklar med den.

[länk]

Jag undrar om någon kan svara på detta tillbehör från Bosch går att använda med en Dewalt styrskena?

Mvh Tommy
Jag tror inte den passar tyvärr.
Adaptern är till för de äldre Bosch skenorna utan den gummiläpp som de nuvarande har.
Ett alternativ skulle vara Bosch FSN OFA och en Bosch skena men det drar ju iväg lite i pris.
 
F foppson skrev:
Hej

Jag har en Dewalt styrskena men jag har en Bosch POF 1400 ace handöverfräs, det finns ett tillbehör till denna fräs som gör att man kan både använda skena och fräsa cirklar med den.

[länk]

Jag undrar om någon kan svara på detta tillbehör från Bosch går att använda med en Dewalt styrskena?

Mvh Tommy
Skenspåret på Bosch tillbehör för gamla FSN (70 och 140cm) skenor är 16mm brett och 10mm djupt. För övrigt måste skenan vara helt plan. Om Dewaltskenen uppfyller detta krav kan det funka. Ingen annan skena på marknaden förutom Bosch gamla kan användas vad jag vet.

Bosch tillbehör med skenspår monterat på träplank utomhus, passande för FSN skenor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.