Undrar bara om det är någon/några som har erfarenheter av Stugbyggar´n i Ödeshög..??
Funderar på att köpa stuga där ooch skulle vilja veta mera..för han skulle ha kontantinsats vid beställning/ kontrakt..
Är det vanligt/skäligt att de kräver det före leverans?
 
hej!
Jag skulle inte anlita honom. Jag tänkte anlita honom men ändrade mig efter en koll hos kronofogden i östergötland. Så det blev ingen affär.
 
Var så dum att jag gick och beställde hus av honom. Allt gick fel. Jag kan inte beskriva allt här det skulle ta två veckor. Bla. fanns ingen försäkring, tappade bort kontraktet, var ca 3 månader försenad med leverans. Massor med strul när huset väl kom. För Guds skull gör INTE affärer med honom under några som helst förutsättningar!!!
 
Jag har en god vän som byggt med Stugbyggarn i Ödeshög och jag vill avråda alla som har den funderingen.
Det finns inte ord för allt strul som dom råkade ut för (i alla fall inte lämpliga att skriva här).

/Frogg
 
S
Vi hann tyvärr beställa därifrån.....bl.a 3 mån försenat, fattades en massa saker, men trots allt strul så bor vi i huset nu 1 år efter leveransen. Så det blev bra till slut.
Men
Till alla som funderat
KÖP NÅTT ANNAT HUS! ! ! !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.