C
Någon mer än vi som haft problem med Automower Connect?
Förmodligen efter att iPhone-appen fått en uppdatering...

Först frågade den efter lösenordet till Connect-kontot, vilket den aldrig gör annars.
Sen vill den att man skulle bekräfta e-postadressen.
Väl inne i appen igen hade den tappat bort klipparen.

Så vi avregistrerade klipparen från Connect och registrerade den igen.
Avregistreringen triggare dock ett mejl att klipparen var avregistrerad, så den var inte helt bortglömd av HQ:s system.
Det är som att det skulle ha skapats ett nytt konto parallellt med det gamla befintliga.
 
Redigerat:
Jag har samma problem denna säsong. Appen frågar efter lösenordet vid varje användning, man slår in det men inget händer. Dessutom: När klipparen är parkerad för dagen och man har ett schema med klippning inlagt för nästa dag indikerar den "Nästa start" i övermorgon. Och om schemat bara innehåller morgondagen indikerar den "Nästa start" om 8 dagar! Bugg i någon mjukvaru-uppdatering i klipparen eller i appen?
 
  • Gilla
cpalm
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.