Hej.

Har nu suttit någon vecka och skissat och funderat på om jag ska införskaffa mig en pool. Har väl bestämt mig för att det ska bli en bara inte vilken typ.

Har dock fastnat lite för en från JF Fritid Storpool 6,1X3,6m pool mycket pga priset.

Så min fråga är, hur är dessa pooler? Svåra att montera? Bra kvalité? Skötsel? m.m

Fyll gärna på med era erfarenheter.

/Micke
 
Är ganska nyfiken på JF's storpool & kvalitén jag med då vi nära nog dött av värmeslag i sommar :)
 
  • Gilla
memike
  • Laddar…
A.Nygren skrev:
Är ganska nyfiken på JF's storpool & kvalitén jag med då vi nära nog dött av värmeslag i sommar :)

Ja precis rätt dött ang svar i denna avd av forumet. Har ej beställt ännu. 3v semester kvar och var väl lite väl optimist. Blir nig till att beställa under hösten (förhoppningsvis) har de kvar 20% dealen då och så förvarar jag den omonterad i garaget under vintern. Sen direkt när kärlen släpper så blir det till att göra markbädd osv så den står klar med däck och rubbet till midsommar :)
 
Vi har också sneglat lite på JF-pooler men inte riktigt bestämt hur och vad för sorts pool vi vill ha så vi är ännu i informationssamlingsstadiet (om nu det ens är ett ord), det låter ju väldigt bra för det priset men man funderar ju samtidigt vad de har prutat på för att komma ner i de priserna de har.
 
Ingen här inne på forumet som köpt JF??? Sitter och ritar lite på olika lösningar men vill gärna ha input på deras pooler.

De har ju bra priser, frågan är dock om man ska satsa på någon Annan leverantör?
 
Jag tycker det låter som att de som skaffat en pool av JF-typen är nöjda med den. Man får vad man betalar för och det verkar vara ett rimligt budgetalternativ som är ett gigantiskt kliv uppåt från Intex etc.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.