Vilket är det klantigaste ni gjort i inredningsväg?

I helgen bekräftades vad jag länge gått och misstänkt - det är korkat att placera ett väggskåp precis ovanför toan i badrummet. I det här fallet öppnade jag dörren till skåpet och ut trillade fodralet till rakapparaten. Ni kan ju räkna ut vart det landade. :-/

 
Att rakapparaten föll dit den föll är visserligen en miss men det kunde vara värre. För min del föll parfymflaskan från ovanskåpet och slog sönder toaskålen >:(.

Men flaskan höll dock.

 
Har också slagit sönder en toaskål. Fast det var en tub raklödder som jag med blöta händer skulle ta ur skåpet ovanför handfatet. Så det hjälper inte att ha nån meter i sidled. Stänga locket är en bättre lösning.
 
...borde man inte då också ha ett lock på handfatet? ::)
 
Eller byta porslinet mot rostfritt stål. På sin höjd blir det en buckla.
 
Det finns ju handfat i betong har jag hört....

Min lite optimistiska placering av väggplafond med kabel dragen i väggen för att slippa en ful sladd som dinglar. Det var bara det att spacklingen under den tunna väven inte var helt perfekt. Väggen ser mer ut som den är i betongstruktur än slät och prydlig. Skall byta till lite svagare lampa så kanske det blir bättre.  :-X :'(
 
När min mor skulle spola i toan så lossnade knoppen. Av ren förvåning så tappade hon den rakt ner i toan. Och den spolades såklart ner! >:( :)
 
Nu när ni snackar om toastolar..
När jag var en liten pilt.. hade vi akvarium.. i det frodades det snäckor.. som man fick plocka upp med en stor sked ifrån bestickslådan som man fiskade dom med som man sedan spolade ner..

Iaf.. vet en gång då jag skulle rensa snäckor.. så hade jag för mkt grus med i skeden vilket ej for iväg ur toan.. så fick plocka upp detta med SKEDEN igen.. :surprised:

Och detta talas det alltid om då DEN eller en liknande sked används. Dom heter numera TOASKED haha... vet ej om skeden är vid liv men morsan hävdar att den ej gör det.. jag använder dock aldrig en sådan haha... ;D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.