Hej!

Jag har råkat bli med en spånsug modell större, för tillfället placerad på Östermalm i Stockholm. Lite hipp som happ råkade det bli så att jag ska upp o hämta den på fredag. Den är troligen rätt tung. Jag, Mattiasp och Mr Handyman kommer på torsdag att dela spånsugen/systemet i delar och på fredag, beräknat till ca kl 10 kommer det att bli en del lyftande upp på släp. Undrar därför om det möjligtvis finns någon lokalbefolkning som har lust att komma förbi och ge ett handtag? Vi är trevliga och skånsk/stockholms tolk finns på plats!

Efteråt blir det mat och skrönor om hur fint trä vi har i Skåne;)
 
  • Gilla
katos
  • Laddar…
Kan nog ha möjlighet. Pma adress
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
MathiasS - om du kommer ska jag visa dig vad vi anser vara ett stort släp i Skåne ;)
 
Jag hade gärna hjälpt till men är inte på plats i Sthlm på fredag
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Tack ändå:)
 
Daniel_N skrev:
MathiasS - om du kommer ska jag visa dig vad vi anser vara ett stort släp i Skåne ;)
Ha, om ni måste bryta spånsugen i bitar kan det inte vara så stort. Hade gärna assisterat med detta men har förhinder på fredag, glider det över till lördag dagtid så säg till.
 
  • Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Daniel_N skrev:
MathiasS - om du kommer ska jag visa dig vad vi anser vara ett stort släp i Skåne ;)
Normalstort menar du väl? Pallar du verkligen att köra till 08 med det som kräver eskort?

;)
 
MathiasS skrev:
Ha, om ni måste bryta spånsugen i bitar kan det inte vara så stort. Hade gärna assisterat med detta men har förhinder på fredag, glider det över till lördag dagtid så säg till.
hehe, dela spånsugen blir för att få ut den ur lokalen.....men fan vet om den skulle få plats i släpet, tror den är 2,4m hög.

Tack ändå, o blir det lördag hör jag av mig!
 
bygga_bo skrev:
Normalstort menar du väl? Pallar du verkligen att köra till 08 med det som kräver eskort?

;)
Inga problem, hänger bara på denna: 2015-07-22 13.43.21.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Rullar om ett par timmar o tar en mellanlandning i Vetlanda, hade blivit segt att köra 70 hela vägen upp i ett svep.
 
Jag var lite fundersam kring var du skall ställa ifrån dig ditt monsterekipage, men sen kom jag på att alla invånare på Östermalm så här års befinner sig i Troppan. Fordonen bör således befinna sig på Arlandas långtidsparkering.
 
mattiasp skrev:
Jag var lite fundersam kring var du skall ställa ifrån dig ditt monsterekipage, men sen kom jag på att alla invånare på Östermalm så här års befinner sig i Troppan. Fordonen bör således befinna sig på Arlandas långtidsparkering.
Låter bra. Första gången på Östermalm så har lite dålig koll. Känner dock igen några gator från Monopol;)
 
  • Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
Daniel_N skrev:
Inga problem, hänger bara på denna:[bild]

Rullar om ett par timmar o tar en mellanlandning i Vetlanda, hade blivit segt att köra 70 hela vägen upp i ett svep.
Varför kör du i 70 km/h?!?
 
Nu när ni gjort oss nyfikna så kan man väl utgå från att bilder kommer att postas här senare? ;)
 
Alriksson skrev:
Varför kör du i 70 km/h?!?
Plattan i mattan, går inte fortare, kanske 75 om mkt medvind. har bara 120hk.
 
erik5678 skrev:
Nu när ni gjort oss nyfikna så kan man väl utgå från att bilder kommer att postas här senare? ;)
Bara att dyka upp o lyfta så ser du;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.